2012. gada 3. novembris

Pasākums "Es esmu piektklasnieks"

Ceturtdiena, 25. oktobris, 5. klašu skolēniem bija īpaša diena, jo viņiem bija jāpierāda sevi kā piektklasniekiem. Šī diena izvērtās ļoti interesanta, ar dažādām aktivitātēm piesātināta. Katra 5.klase audzināšanas stundā gatavoja prezentāciju par tēmu esošais skolēns skolā un ideālais skolēns skolā. Notika diskusijas „Es esmu piektklasnieks savā skolā” ar skolas direktori, psihologu, direktores vietnieci mācību jomā un direktores vietnieci audzināšanas jomā. Skolēni varēja uzdod sev interesējošus jautājumus, uz kuriem arī saņēma atbildes. Tika izvērtētas arī svarīgākās vērtības, kas ir nepieciešamas katram skolēnam. Par svarīgākām tika atzīts godīgums, draudzība, dzimtenes mīlestība, centība, atklātība un izlēmība. Pēc katras klases prezentācijas, skolēniem bija iespēja pārbaudīt savas zināšanas erudīcijas spēlē „Vai Tu esi gudrāks par sākumskolnieku?”, kur jautājumu klāsts bija ļoti dažāds, sākot no matemātikas, mūzikas un beidzot ar jautājumiem par kosmosu. Lai gan beigās komandu rezultāti bija dažādi, tika nolemts, ka uzvarētāji ir visi jeb draudzība. Noslēdzošais pārbaudījums piektklasniekiem bija jautrie starti, kur katrs varēja pārliecināties par savu veiklību, ātrumu un precizitāti. Beidzoties šim jaukajam pasākumam, katrs skolēns varēja ar lepnumu teikt: „Es esmu īsts piektklasnieks”.